Reparera och belöna
Vi designar våra produkter med kvalitet och hållbarhet i åtanke, gjorda för att hålla.Det är viktigt att behandla dina Coster Copenhagen-delar med kärlek och omsorg, särskilt eftersom vi använder känsliga och ansvarsfulla material för var och en av våra produkter. Kontinuerlig användning och tvätt kan så småningom resultera i små hål, lösa knappar eller remmar, eller en trasig söm. Istället för att kassera din produkt eller ersätta den med något nytt, uppmuntrar vi dig att överväga att reparera den för att den ska hålla längre.
Reparera istället för att byta ut.
REPARERA
Normalt är alla köpta produkter garanterade i 2 år, men vi designar våra produkter för att användas och älskas mycket längre! Vi tror ödmjukt att vi har gjort en kvalitetsprodukt - det är därför vi förbinder oss till en livstids reparationsgaranti. Du är därför alltid välkommen att kontakta oss om ditt Coster Copenhagen-köp behöver reparationsservice.
För att slippa frakta fram och tillbaka och därigenom spara miljön lite uppmuntrar vi dig att antingen fixa det själv eller stötta din lokala skräddare. Mindre problem kan enkelt hanteras hemma med det du redan har, medan en skicklig skräddare kan hjälpa dig med mer komplexa ärenden. Genom att göra det belönar vi dig för att du förlänger livslängden på ditt Coster Copenhagen-köp istället för att slänga det.


BELÖNA
Vi vill tacka dig för att du ger första hjälpen för ditt Coster Copenhagen-köp och för att du gör vad du kan för att det ska hålla längre. Belöningen är en kupong som du kan använda nästa gång du köper en ny produkt av oss. När du behöver reparera ditt köp, återbetalar vi det dubbla vad du spenderar för att reparera det.
Se till att följa våra riktlinjer nedan för att kvalificera dig för din voucher. Så när du äntligen behöver något nytt att ha på dig inuti kan du använda din kupong.
BELONING FÖR PRODUKTENS FÖRSTA HJÄLPEN
Om du bestämmer dig för att reparera din vara själv eller få den reparerad av din lokala skräddare, bifoga en bild på problemet och ev. kvittot i ett e-postmeddelande till vår kundtjänst customerservice@costercopenhagen.com
Hittade du inte ditt specifika problem? Oroa dig inte, skicka bara en bild på problemet så kommer vår kundtjänst att ge dig den beräknade kostnaden och belöningen.
Vi hjälper dig gärna.